نحوه همکاري

- اعلام درخواست و ارسال فرمهاي مرتبط توسط شهرداري :
- دريافت و تکميل فرم معرفي نامه براي اعلام شماره حساب و نماينده شهرداري و ارسال آن به شرکت.
- دريافت و تکميل فرم تفاهم نامه با شهرداري ها و ارسال آن به شرکت در صورت نياز. (الزامي به ارسال فرم تفاهم نامه نبوده و بر حسب تصميم شهرداري محل صورت خواهد گرفت)
- ارسال فايل الکترونيکي لوگوي شهرداري و پايگاه دادهي محلي از طرف شهرداري در صورت وجود.
- عمليات راه اندازي سيستم در شهرداري مورد تقاضا:
- ارسال اطلاعات شماره حساب اعلام شده به بانک عامل و دريافت شماره مرچنت و کد شبا و تعريف آن در سيستم عوارض ملي خودرو به منظور وصول عوارض به حساب شهرداري مورد نظر.
- انجام عمليات Convert اطلاعات و سوابق موجود محلي و انتقال آنها به سيستم عوارض ملي خودرو.
- تست درگاه پرداخت از طريق پرداخت 1000 ريالي و اخذ تاييده وصول مبلغ پرداخت شده به حساب شهرداري مورد نظر
- تهيه و دريافت ليست کاربران دفاتر مستقر در شهر مزبور به منظور ثبت نام جهت شرکت در دوره هاي آموزشي غير حضوري سامانه عوارض خودرو.
- اعطاي حق دسترسي متناسب با نوع کاربران سيستم، اعم از کارشناسان شهرداري، مديران وکاربران دفاتر خدمات الکترونيک و اينترنت پس از طي دوره هاي آموزش.